Skip to main content

Menneskene bak Humano

Vivian Camilie Saghbini

Jeg er ikke redd for å ta opp tabubelagte temaer og skape viktige samtaler. Jeg brenner for at mennesker skal få leve autentiske liv i hverdagen, og for å løfte og styrke dem rundt meg.

Gjennom utallige samtaler med kandidater har jeg fått verdifull innsikt i hva som er viktig for dagens generasjon. Dette gir meg et solid grunnlag for å bidra innen employer branding, samt inspirere og utvikle både ledere og salgsorganisasjoner. Jeg motiveres spesielt av å skape vekst og fremdrift i salgsutvikling.

I en tid der teknologi spiller en stadig større rolle, er det avgjørende å ta vare på det menneskelige. Hos Humano sørger vi for at både kunder og kandidater blir godt kjent med – og får oppleve – våre grunnverdier gjennom hele prosessen.

Fredrik Fornes

Fredrik er forfatter, foredragsholder og arbeidliv-influenser. Han er for mange en kjent stemme rundt mange temaer innen karriere og rekruttering.

Gjennom innlegg i sosiale medier deler han ofte sine tanker og meninger rundt aldersdiskriminering, stillingsannonser og annet med sine over 100 000 følgere.

– Et rekrutteringsbyrå forvalter merkevaren på vegne av kunden. Da bør prosessen være merkevarebyggende. Det er den ofte ikke. Det vil vi gjøre noe med.

Kaltrina Radoniqi

Kaltrina har flere års erfaring innen salg og IT, og kombinerer faglig tyngde med et sterkt engasjement for mennesker. Hun er opptatt av å bygge gode relasjoner og ser alltid etter hvordan hun kan skape verdi for både kandidat og arbeidsgiver. Med sitt energiske vesen og store drivkraft, er hun en naturlig brobygger i rekrutteringsprosesser.

– Alt for lenge har vi stått og sett på at rekrutteringsbransjen blant annet har levert dårlige stillingsannonser og «ghostet» kandidater på vegne av kunder. Det ønsker vi å gjøre noe med.

Sindre Heggen

Sindre har en mastergrad i endringsledelse og bachelorgrad i HR og personalledelse, hvor han skrev bacheloroppgave om fallgruver ved lederrekruttering. Har erfaring med å jobbe med rekruttering fra A til Å til et bredt spekter av stillinger innen blant annet økonomi, offshore, tekniske fag, lager, logistikk og administrative roller.

– For meg handler god rekruttering om å forstå behovet, utfordre der det trengs, og levere en effektiv prosess hvor både kunde og kandidat føler seg sett og ivaretatt.

Frida Lingjerde Gloppen

Frida har bakgrunn innenfor salg og markedsføring i utdanningssektor og kulturbransjen. Hun har et stort og mangfoldig nettverk i Stavanger-regionen. Det er først og fremst mennesker og relasjoner som trigget Frida sin interesse inn mot rekrutteringsbransjen.

– Det menneskelige perspektivet i prosessen skal alltid komme først. Både for kandidaten og for bedriften. Vi har først lykkes når vi spoler et år frem i tid og ser at begge siders interesser har blitt godt ivaretatt. Det er slik vi måler suksess.